Wat wij doen
Converteren van bezoeker naar klanten
De kracht van conversie optimalisatie (CRO) wordt vaak onderschat. Voordat een investering in online marketing zich laat zien, moet een percentage bezoekers zich converteren naar betalende klanten. Door de drempels op de webshop te verlagen en gebruiksvriendelijkheid te verbeteren optimaliseren we deze conversie. Dit vertaalt zich in een verhoogd rendement van jouw online kanalen.
Voordelen van conversie optimalisatie
- Genereer meer leads en verbeter het aantal conversies
- Creëer omzetstijging zonder extra verkeer
- Optimalisaties aan de hand van concrete betrouwbare gebruikersdata
- Verbetering van de gebruiksvriendelijkheid van je webshop
Hot It Works
Verhogen van het conversie ratio
Het conversiepercentage van je webshop verbeteren is een slimme zet. Wij hebben een werkwijze ontwikkeld die stap voor stap toewerkt naar een hoger conversieratio. Door de stappen die bezoekers doorlopen te analyseren, ontdekken we waar zij obstakels ervaren. Op basis hiervan bouwen we de optimalisaties die bezoekers sneller en efficiënter door de sales funnel leiden.
CRO Cyclus
FASE 1: ANALYSEREN
Prioriteren van de noodzakelijke analyses, noteren van bevindingen en bepalen van vervolgacties.
FASE 2: VALIDEREN
Met kwalitatieve testen en klant surveys zorgen we voor draagvlak en het maken van de juiste keuzes.
FASE 3: INNOVEREN
De oplevering van de vorige twee fases zal altijd de meest passende oplossing bevatten op basis van de analyses.